بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
امیررضا لطیف زاده
16:0
دو شنبه 17 شهريور 1393

pes-4

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 4 برای کامپیوتر

دانلود PES 4 برای PC

Pro Evolution Soccer 4 چهارمین نسخه از سری بسیار محبوب PES در سبک ورزشی, شبیه ساز است که در سال ۲۰۰۴ توسط Konami Computer Entertainment Tokyo ساخته و توسط کمپانی قدرتمند Konami برای پلتفرم های PS2 / PC / XBOX عرضه شده است . اگر شما از علاقمندان به ورزش فوتبال باشید مطمئنا با شبیه ساز حرفه ای فوتبال یعنی FIFA و PES آشنایی دارید. این دو بازی هر ساله یک نسخه جدید از عناوین خود عرضه میکنند که هر دو در کار خود بسیار موفق هستند. سری Pro Evolution Soccer را میتوان یکی از بهترین عناوین ورزشی در سبک شبیه سازی فوتبال دانست که بیش از یک دهه است در حال عرضه نسخه های متفاوت از این بازی برای پلتفرمهای مختلف است و هر نسخه نسبت به قبلی پیشرفت بسیار چشمگیری دارند. ما در این پست قصد داریم چهارمین نسخه از سری محبوب PES یعنی Pro Evolution Soccer 4 را برای شما گیمرهای عزیز بر روی سایت قرار دهیم.

این اولین عنوان است که برای کنسول ایکس باکس منتشر شد و این امکان را به پلیر می دهد تا به صورت چندنفره نیز به بازی بپردازند . در این نسخه تعداد تیم های باشگاهی به ۱۳۸ تیم افزایش یافت و عناصر جدیدی اضافه شده بود . با برد در هر بازی سطح توانایی بازیکنان و مهات های آنها ارتقا داده می شود . برای اولین بار , در هنگام مسابقه داور در زمین دیده می شود همچنین در هنگام آفساید , یک کمک داور نیز قابل رویت است . به طور مجموعه بیش از ۲۰۰ تیم باشگاهی و ملی در این نسخه گنجانده شده است . نکته جالب در این نسخه این است که با توجه به وضعیت زمین و آب و هوا , خاک و کثیفی بر روی لباس های بازیکنان دیده می شود . پس اگر علاقمند به سری PES و سبک ورزشی, شبیه ساز هستید هم اکنون میتوانید Pro Evolution Soccer 4 را به طور مستقیم و رایگان از سایت نواگیم دریافت نمایید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

تعداد بازدید از این مطلب: 632
امیررضا لطیف زاده
15:57
دو شنبه 17 شهريور 1393

pes-3

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 3 برای کامپیوتر

دانلود PES 3 برای PC

Pro Evolution Soccer 3 سومین نسخه از سری بسیار محبوب PES در سبک ورزشی, شبیه ساز است که در سال ۲۰۰۳ توسط Konami Computer Entertainment Tokyo ساخته و توسط کمپانی قدرتمند Konami برای پلتفرم های PS2 / PC عرضه شده است . اگر شما از علاقمندان به ورزش فوتبال باشید مطمئنا با دو شبیه ساز حرفه ای فوتبال یعنی FIFA و PES آشنایی دارید. این دو عنوان هر ساله یک نسخه جدید از عناوین خود عرضه میکنند که هر دو در کار خود بسیار موفق هستند. سری بازیهای Pro Evolution Soccer را میتوان یکی از بهترین بازیهای ورزشی در سبک شبیه سازی فوتبال دانست که بیش از یک دهه است در حال عرضه نسخه های متفاوت از این بازی برای پلتفرمهای مختلف است و هر نسخه نسبت به قبلی پیشرفت بسیار چشمگیری دارند. ما در این پست قصد داریم سومین نسخه از سری محبوب PES یعنی Pro Evolution Soccer 3 را برای شما گیمرهای عزیز بر روی سایت قرار دهیم.

در این نسخه سعی شده بود تا بیشتر بر روی بهبود موتور بازی متمرکز شوند و حرکات بازیکنان را به دنیای واقعی نزدیکتر کنند به همین خاطر هیچ لیگی در این نسخه به طور کامل وجود ندارد و فقط ۶۲ تیم از کشورهای مختلف اروپا در آن وجود دارد . برای برخی تیم ها پرچم , نام بازیکنان و لباسی غیر واقعی طراحی شده است. از ویژگی های Pro Evolution Soccer 3 میتوان به موتور گرافیکی جدید, ارتقای محیط بازی، کنترل بازیکنان و توپ، وزن توپ و انیمیشن, امکان جدید خرید و فروش، به گونه‌ای که امتیاز‌ها را با اشیاء مخفی بازی تبادل کرد, لیگ قهرمانان به چهار گروه تقسیم شده و تعداد زیادی بازیکن جدید اضافه شد, قابلیت چندنفره تا ۴ نفر و غیره اشاره کرد. پس اگر علاقمند به سری بازی های PES و سبک ورزشی, شبیه ساز هستید هم اکنون میتوانید بازی زیبای Pro Evolution Soccer 3 را به طور مستقیم و رایگان از سایت نواگیم دریافت نمایید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

تعداد بازدید از این مطلب: 679
امیررضا لطیف زاده
15:56
دو شنبه 17 شهريور 1393

Pro-Evolution-Soccer-1

دانلود بازی Pro Evolution Soccer برای کامپیوتر

دانلود PES 1 برای PC

Pro Evolution Soccer اولین نسخه از سری بسیار محبوب PES در سبک ورزشی, شبیه ساز است که در سال ۲۰۰۱ توسط Konami Computer Entertainment Tokyo ساخته و توسط کمپانی قدرتمند Konami برای پلتفرم های PS2 / PS1 عرضه شده است . اگر شما از علاقمندان به ورزش فوتبال باشید مطمئنا با دو شبیه ساز حرفه ای فوتبال یعنی FIFA و PES آشنایی دارید. این دو عنوان هر ساله یک نسخه جدید از بازی های خود عرضه میکنند که هر دو در کار خود بسیار موفق هستند. سری Pro Evolution Soccer را میتوان یکی از بهترین بازیهای ورزشی در سبک شبیه سازی فوتبال دانست که بیش از یک دهه است در حال عرضه نسخه های متفاوت از آن برای پلتفرمهای مختلف است و هر نسخه نسبت به قبلی پیشرفت بسیار چشمگیری دارند. ما در این پست قصد داریم اولین نسخه از سری محبوب PES یعنی Pro Evolution Soccer را برای شما گیمرهای عزیز بر روی سایت قرار دهیم. این بازی در ژاپن و شمال امریکا با نام Winning Eleven 5 منتشر شد . پس از عرضه شدن ، مجله Famitsu فامیتسو آن را مورد بررسی قرار داد و اولین تجربه حرفه ای کونامی توانست نمره ۳۴ از ۴۰ را به دست آورد . پس اگر از علاقمندان به بازیهای ورزشی هستید هم اکنون میتوانید Pro Evolution Soccer را به طور مستقیم و رایگان از سایت نواگیم دریافت نمایید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

تعداد بازدید از این مطلب: 577
امیررضا لطیف زاده
15:55
دو شنبه 17 شهريور 1393

Pro-Evolution-Soccer-2

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2 برای کامپیوتر

دانلود PES 2 برای PC

Pro Evolution Soccer 2 دومین نسخه از بازی بسیار محبوب PES در سبک ورزشی, شبیه ساز است که در سال ۲۰۰۲ توسط Konami Computer Entertainment Tokyo ساخته و توسط کمپانی قدرتمند Konami برای پلتفرم های PS2 / PS1 عرضه شده است . اگر شما از علاقمندان به ورزش فوتبال باشید مطمئنا با دو عنوان شبیه ساز حرفه ای فوتبال یعنی FIFA و PES آشنایی دارید. این دو بازی هر ساله یک نسخه جدید از عناوین خود عرضه میکنند که هر دو در کار خود بسیار موفق هستند. سری Pro Evolution Soccer را میتوان یکی از بهترین بازیهای ورزشی در سبک شبیه سازی فوتبال دانست که بیش از یک دهه است در حال عرضه نسخه های متفاوت از این بازی برای پلتفرمهای مختلف است و هر نسخه نسبت به قبلی پیشرفت بسیار چشمگیری دارند. ما در این پست قصد داریم دومین نسخه از سری محبوب PES یعنی Pro Evolution Soccer 2 را برای شما گیمرهای عزیز بر روی سایت قرار دهیم که امیدواریم از آن لذت ببرید.

پس انتشار این نسخه افرادی خیال می کردند که کمپانی سازنده در این نسخه از اهداف اصلی خود کمی فاصله گرفته است و برخی معتقد بودند در این نسخه برخی موارد نیز بهبود یافته است . سرعت گیم پلی نسبت به نسخه های قبلی بیشتر شده بود و این امکان را به پلیر می دهد تا بتواند واکنش سریعتری نسبت به اتفاقات داخل بازی انجام دهد . در بازی Pro Evolution Soccer 2 قسمتی وجود داشت که به افراد مبتدی تکنیک ها و تاکتیک ها را برای پیاده سازی در زمین بازی آموزش می دهد . باشگاه های اضافی در بخش مستر لیگ اضافه شده بود و برای گزارش از دو مجری با نام های Peter Brackley و Trevor Brooking استفاده می شود. پس اگر از علاقمندان به بازیهای ورزشی هستید هم اکنون میتوانید Pro Evolution Soccer 2 را به طور مستقیم و رایگان از سایت نواگیم دریافت نمایید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

تعداد بازدید از این مطلب: 1028
امیررضا لطیف زاده
15:53
دو شنبه 17 شهريور 1393

the-godfather

دانلود بازی The Godfather برای کامپیوتر

دانلود پدرخوانده برای PC

| نسخه کم حجم |

همیشه فیلمهای موفق در دنیای بازیهای رایانه ای جایگاهی خاص دارند و سازندگان سعی دارند با بدست آوردن امتیاز ساخت آنها, این عناوین را وارد دنیای بازیهای رایانه ای کنند . The Godfather نام یکی از عناوین اکشن و ماجرایی است که در سال ۲۰۰۶ توسط کمپانی قدرتمند EA برای پلتفرمهای مختلف عرضه شد و توانست امتیازهای قابل قبولی را از سایتهای نقد و بررسی دریافت کند . بازی The Godfather از روی فیلم پدرخوانده با نقش آفرینی مارلون براندو که در سال ۱۹۷۲ ساخته شد و میتوان آنرا یکی از بهترین عناوین سینمایی دانست ساخته شده و داستان یک گروه مافیایی را روایت میکند که برای بدست آوردن پول و انجام ماموریتهای مختلف دست به هر کاری میزنند.

شخصیت اصلی فردی با نام Aldo Trapani است که پدر خود را در کودکی از دست داده است و طبق درخواست مادرش تحت سرپرستی فردی با نام Don Corleone قرار میگیرد . اکنون Aldo Trapani تبدیل به یکی از سربازان Don Corleone شده و برای محافظت از او و خانواده اش هر کاری میکند . پدرخوانده سبکی کاملا شبیه به GTA دارد و عنوانی اکشن و Open World محسوب میشود که داستان با انجام ماموریتهای مختلف پیش میرود . گرافیک بازی پدرخوانده نسبت به زمان انتشار آن در سطح خوبی قرار دارد و شهری بزرگ پیش روی شماست که میتوانید در آن آزدانه هر گونه خلافی مرتکب شوید . در پدرخوانده برای انجام ماموریتهای مختلف نیاز به درگیری با افراد و گرفتن اعتراف و اطلاعات از آنها هستید . اگر از علاقمندان به سبک اکشن و Open World هستید فرصت دانلود عنوان زیبای The Godfather را با لینک مستقیم از نواگیم از دست ندهید .

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

تعداد بازدید از این مطلب: 691
امیررضا لطیف زاده
15:51
دو شنبه 17 شهريور 1393

Pepsiman-cover

دانلود بازی Pepsiman برای کامپیوتر

دانلود پپسی من برای PC

Pepsiman نام یکی از عناوین محبوب و ماندنگار کنسول PS1 آست که در سال ۱۹۹۹ عرضه شد و سبکی و سیاقی جدید را در بازیهای رایانه ای ایجاد کرد که هم اکنون بر روی گوشیهای موبایل رواج بسیاری پیدا کرده و عنوانهای همچون Temple Run سبکی شبیه به این را شبیه سازی کرده اند . در پپسی من شما در نقش فردی قرار میگیرید که باید توسط او مراحل مختلف را پشت سر بگذارید و سعی کنید هر ۱۰۰ قوطی پپسی که در هز مرحله وجود دارد را جمع آوری کنید و طبق آن امتیاز بگیرید . بازی Pepsiman دارای مراحل متنوع است که در اکثر آنها باید به سمت روبرو بدوید اما در برخی از آنها شی ء بزرگی به سمت شما در حال حرکت قرار میگیرد که باید از آن به سمت دوربین فرار کنید و سعی کنید موانع مختلف را پشت سر بگذارید .

از دیگر ویژگیهای بازی Pepsiman میتوان به محیطهای مختلف آن اشاره کرد که در سختی مراحل موثر است و با پیشروی با مراحل سختی مواجه میشوید که اشیای زیادی به سمتتان در حال حرکت است و در محیط بسیار کوچکی باید از دست آنها فرار کنید . اگر از علاقمندان به سبک کم حجم و کودکانه هستید فرصت دانلود بازی زیبای Pepsiman را با لینک مستقیم از نواگیم از دست ندهید .

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

تعداد بازدید از این مطلب: 516
امیررضا لطیف زاده
15:49
دو شنبه 17 شهريور 1393

Crash_Bandicoot_3

دانلود بازی Crash Bandicoot 3 برای کامپیوتر

دانلود کرش باندیکوت ۳ برای PC

Crash Bandicoot 3 را میتوان یکی از محبوبترین و بهترین های پلاتفرمر و کودکانه کنسول PS1 دانست که در زمان خود به فروش بسیار خوبی دست پیدا کرد و با نوآوری و ارائه سبکی جدید توانست طرفداران بسیاری پیدا کند و به عنوان یک بازی ماندگار شناخته شود . در Crash Bandicoot 3 شما در نقش یک روباره تیز و زرنگ ظاهر میشوید که باید با دشمنانش و هیولاهایی که تحت نظر او هستند مبارزه کنید و آنها را یکی پس از دیگری از بین ببرید . کراش ۳ را میتوان یکی از خوش ساخت ترین گیم های در سبک و سیاق خود دانست . چرا که تنوع مراحل آن بسیار بالاست و در محیطهای مختلف, همراه با قایق, در کوه آتشفشان و یا در فراز آسمانها و همچنین دیوار چین مراحل مختلفی طراحی شده است که به همراه این روباه باید از آنها گذر کنید .

شاید جالب باشد بدانید که کرش باندیکوت ۳ محصول کمپانی قدرتمند Naughty Dog آست که اکنون شاهکارهایی همچون Uncharted و Last Of US را در کارنامه خود دارد و از برجسته ترین کمپانیهای تولید محسوب میشود . بازی Crash Bandicoot 3 دارای ۵ قسمت مختلف است که با اتمام هر ۵ مرحله ۵ مرحله بعدی باز میشوند که باید آنها را پشت سر بگذارید و حال و هوای هر قسمت با قسمت دیگری متفاوت خواهد بود که از ویژگیهای بازی کراش ۳ محسوب میشود . حیوانهای مختلف و مراحل مخفی متنوعی موجود است که میتوانید از آنها استفاده کنید و امتیاز بیشتر بدست آورید . اگر از علاقمندان به پلاتفرمر و کودکانه هستید فرصت دانلود عنوان زیبای Crash Bandicoot 3 را با لینک مستقیم از دست ندهید .

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

تعداد بازدید از این مطلب: 514
امیررضا لطیف زاده
15:47
دو شنبه 17 شهريور 1393

007_racing-1

دانلود بازی ۰۰۷ Racing برای کامپیوتر

دانلود بازی ۰۰۷ ماشین سواری برای PC

007 یا جیمزباند نام یکی از محبوبترین سری فیلمهای سینمایی است که تاکنون نسخه های متفاوتی از آن بر روی پرده سینما به نمایش درآمده است و به علت محبوبیت بالای آن تاکنون در زمینه بازیهای رایانه ای هم محصولات مختلفی از جانب کمپانیهای متفاوت از روی نسخه های مختلف آن ساخته و روانه بازار شده است .  ۰۰۷ Racing نام یکی از جذابترین نسخه های بازی ۰۰۷ است که در آن همانطور که از نام آن پیداست با رانندکی و هیجان بسیار زیاد سر و کار خواهید داشت . در بازی جیمزباند ماشین سواری شما باید سعی کنید با استفاده از ماشین مخصوصی که به انواع سلاحهای گرم و موشکها مجهز است به انجام ماموریتهای مختلف بپردازید . ماموریتهای شامل تعقیب و گریزهای هیجان انگیز در سطح شهر برای منهدم کردن دشمن و یا همچنین فرار از انفجار بمبهایی است که گاها به ماشین شما بسته میشود و برای خنثی کردن آن باید کاری انجام دهید . گرافیک بازی نسبت به زمان انتشار آن در سطح بالایی و راضی کننده به نظر میرسد . اگر از علاقمندان به سری بازیهای جیمزباند یا ۰۰۷ هستید فرصت دانلود بازی زیبای  ۰۰۷ Racing را با لینک مستقیم از نواگیم از دست ندهید .

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

تعداد بازدید از این مطلب: 604
امیررضا لطیف زاده
15:46
دو شنبه 17 شهريور 1393

The_World_Is_Not_Enough

دانلود بازی ۰۰۷ The World Is Not Enough برای کامپیوتر

دانلود ۰۰۷ جیمزباند برای PC

بازی ۰۰۷ The World Is Not Enough نام یکی دیگر از نسخه های محبوب جیمزباند است که در سال ۲۰۰۰ توسط کمپانی EA وارد دنیای بازیهای کامپیوتری شد و توانست موفقیت نسخه های قبلی را تکرار کند . ۰۰۷ The World Is Not Enough داستان یکی از جاسوسهای MI6 را روایت میکند که هنگامی که سعی دارد خبری را که از تاسیسات اتمی روسیه کسب کرده است را به مافوقش خبر دهد ترور میشود و شما باید در نقش جیمزباند تلاش کنید تا عاملان این ترور را شناسایی و دستگیر کنید و همچنین پول عظیمی را که از انگلیس دزدیده شده است را به پادشاه برگردانید . داستان این نسخه از جیمزباند هم کاملا با فیلم آ مطابقت دارد و صحنه های اکشن و جذاب فراوانی را در بر میگیرد که برای علاقمندان به سبک اکشن و ماجراجویی جذاب خواهد بود . بازی اینبار از حالت سوم شخص به اکشن اول شخص تغییر کرده است و برای تیراندازی به دشمنان و پشت سر گذاشتن مراحل نیاز به دقت بالایی خواهید داشت . اگر از علاقمندان به بازیهای اکشن اول شخص و سری بازیهای جیمزباند هستید فرصت دانلود بازی زیبای ۰۰۷ The World Is Not Enough  را با لینک مستقیم از نواگیم از دست ندهید .
برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

تعداد بازدید از این مطلب: 2003
امیررضا لطیف زاده
15:44
دو شنبه 17 شهريور 1393

077-tomorrow

دانلود بازی ۰۰۷ Tomorrow Never Dies برای کامپیوتر

دانلود جیمزباند کم حجم برای PC

بازی ۰۰۷ Tomorrow Never Dies نام یکی از بهترین نسخه های سری جیمزباند است که در سال ۱۹۹۹ توسط کمپانی EA از روی فیلمی با همین نام ساخته و روانه بازار شد . جیمزباند در ژانر اکشن سوم شخص جای میگیرد و داستان جیمز باند را روایت میکند که برای آگاهی و کسب اطلاعات از تجهیزات نظامی وارد یکی از پایگاه های نظامی روسیه میشود و با نابود کردن دیش آنها عکسهایی را از تجهیزات برای سازمان خود میبرد . جیمزباند دارای ماموریتهای جذاب و متنوعی است که شامل ماموریتهای جاسوسی, اسکی و همچنین ماشین سواری است که در آن باید به تعقیب و گریز دشمنان بپردازید و یا از دست آنها فرار کنید . از ویژگیهای ۰۰۷ فردا هرگز نمیمیرد میتوان به وجود مکانها و همچنین سلاحهای متنوع در بازی اشاره کرد که میتوانید از آنها برای نابودی دشمنان استفاده نمایید . اگر از علاقمندان به بازیهای اکشن و سری جیمزباند هستید فرصت دانلود ۰۰۷ Tomorrow Never Dies را با لینک مستقیم از نواگیم از دست ندهید .

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

تعداد بازدید از این مطلب: 1513

تعداد صفحات : 11


اگر بازی درخواستی دارید به صورت نظر بنویسید


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود