بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
امیررضا لطیف زاده
12:16
پنج شنبه 30 مرداد 1393

pes2010 نسخه ۲۰۱۰ پرطرفدارترین بازی فوتبال رایانه ای – Pro Evolution Soccer 2010

 

نسخه ۲۰۱۰ پر طرفدار ترین و زیباترین سری بازی های فوتبال رایانه ای Pro Evolution Soccer 2010 منتشر شد!

سرانجام پس از ماه ها انتظار ، نسخه جدید ۲۰۱۰ پرطرفدارترین و مشهورترین  سری بازیهای فوتبال رایانه ای Pro Evolution Soccer 2010 که همگی آن را با نام اختصاری PES 2010 می شناسند، توسط کمپانی پر آوازه  Konami برای علاقمندان به این سبک بازی های شبیه ساز فوتبال واقعی در دنیای مجازی، منتشر گردید. در این نسخه جدید از بازی تحولات اساسی و قابل تاملی در بازی انجام گرفته است ، به طوری که هوش مصنوعی بازیکنان ، داور مسابقات ، و دروازه بانان بهبود چشمگیری یافته اند، تا بتوانند تجربه بازی  بهتر و عادلانه تری را به شخص بازی کننده منتقل نمایند.  ویژگی جدید ایجاد شده در این بازی گرفتن حق امتیاز لیگهای معروف  و معتبر، طبق قرار داد کمپانی سازنده بازی با UEFA می باشد که هم لیگ قهرمانان (UEFA Champions League) و نیز برای اولین بار لیگ اروپا (UEFA Europa League) به بازی اضافه شده اند که این سری مسابقات با حالت Master League به خوبی سازگار خواهند شد.

از دیگر ویژگی های افزوده شده در این نسخه از بازی می توان به گرافیک عالی و بسیار نزدیک به واقعیت و نیز بهبود افکتهای تصویری و چهره بازیکنان، حالت های زنده و واقع گرایانه صورت و حرکات بازیکنان در رویدادهای مختلف در بازی و پویا بودن آنها، انیمیشن ها و حرکات در بازی، بهبود انیمیشن دریبل و شوتهای به سمت دروازه، ونیز مهارتهای فردی، واقع گرایانه تر شدن جریان بازی، ارتقای تجربه آنلاین بازی، معرفی کنترل عالی تر از همیشه برروی استراتژی ها، هیجانی تر شدن جو و فضای ورزشگاه ها در بازی های خانگی و یا در زمین حریف، بهبود و ارتقای Master League از جنبه های مدیریتی، کنترل ۳۶۰ درجه قابل اجرا هم برروی کنسول های PC و هم PS3  وXbox 360 و بسیاری موارد دیگر رانام برد که با تجربه بازی به آنها پی خواهید برد.

 

اطلاعاتی در مورد بازی Pro Evolution Soccer 2010 :
شرکت سازنده بازی : کمپانی  Konami
شرکت ناشر بازی : کمپانی  Konami
تاریخ رسمی انتشار : ۲۳ اکتبر ۲۰۰۹
وب سایت اختصاصی : Pro Evolution Soccer 2010
ژانر بازی : ورزشی، فوتبال (Soccer)
سطح دشواری بازی : متوسط
مدت زمان مورد نیاز برای آشنایی کامل با محیط بازی : حدود نیم ساعت
درجه بندی ESRB در مورد محتوای بازی : Everyone – مناسب برای تمامی افراد و گروههای سنی

 

 

dvd نسخه ۲۰۱۰ پرطرفدارترین بازی فوتبال رایانه ای – Pro Evolution Soccer 2010  بازی مهیج  فوتبال حرفه ای PES  – در دو دی وی دی | ۴۲۰۰ تومان

 

تعداد بازدید از این مطلب: 599
بازدید : 599
امیررضا لطیف زاده
12:12
پنج شنبه 30 مرداد 1393

Real Boxing برای شما رینگ های بوکس را به ارمغان می آورد . این بازی که بر اساس حرکات واقعی ورزشکاران این رشته طراحی شده است که در آن می توانید با مشت زنی به حریف خود ، امتیاز کسب نمایید . با بیش از ۲۰ حریف مختلف در سطح های متنوع می توانید به صورت دونفره یا آنلاین به رقابت بپردازید . این بازی در ابتدا برای گوشی های هوشمند عرضه شده بود که نسخه ی کامپیوتر آن نیز پس از درخواست متعدد هواداران ، منتشر شد . به لطف موتور Unreal Engine و گرافیک ۳D بازی ، چهره ها و حرکات ورزشکاران به خوبی طراحی شده اند . این قابلیت را در بازی خواهید داشت تا بوکسر خود را شخصی سازی کنید و لباس ها ، شلوار ، خالکوبی ها ، مدل مو ، رنگ پوست و سایر بخش های آن را مطابق با سلیقه ی خود انتخاب نمایید . بازی در شهرهای مختلف مثل لاس وگاس ، میدان سرخ مسکو، رم و نیویورک برگزار خواهد شد . در ادامه می توانید نسخه کرک شده ی CODX این بازی را از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

Real Boxing-CODEX | 1.2 GB

 

Real Boxing PC Cover دانلود بازی ورزشی بوکس Real Boxing

تعداد بازدید از این مطلب: 635
امیررضا لطیف زاده
11:55
پنج شنبه 30 مرداد 1393

 

 

در ادامه معرفی بازی های قدیمی و خاطره انگیز، این بار بازی زیبا و خنده دار مستر بین را برای شما آماده کرده ایم.

 

در این بازی، شما نقش شخصیت Mr. Bean را بازی میکنید. اتفاقات و داستان این بازی بر اساس فیلم ها و انیمیشن های مستربین ساخته شده است. یعنی شما با مشکلاتی مواجه میشوید که قبلا آنها را در فیلم های مستربین دیده اید.

 

مثل فیلم های مستر بین، در این بازی هم عروسک و ماشین محبوب مستربین حضور پررنگی دارند. این بازی محیط کارتونی و سرگرم کننده ای دارد و برای علاقمندان به این شخصیت کمدی حتما جالب خواهد بود.

تعداد بازدید از این مطلب: 813
امیررضا لطیف زاده
11:50
پنج شنبه 30 مرداد 1393

 

 

قبلا نسخه های مختلفی از بازی رزیدنت اویل در سایت سرزمین دانلود منتشر شده است. در این مطلب نیز قصد داریم تا یکی دیگر از نسخه های این بازی محبوب را به شما معرفی کنیم:

بازی Resident Evil: Operation Raccoon City

 

هرچند بازی Resident Evil Operation Raccoon City بین نسخه های 5 و 6 این بازی منتشر شد، اما در واقع شانزدهمین نسخه منتشر شده از سری بازی های Resident Evil است. همانطور که میدانید غیر از نسخه های اصلی این بازی، نسخه های دیگری نیز توسط کمپانی CAPCOM منتشر شده است.

تعداد بازدید از این مطلب: 627
امیررضا لطیف زاده
14:28
چهار شنبه 29 مرداد 1393

ACHC-PC-2D-uk

بازی Assassin’s Creed نام یکی از برترین بازیهای ماجراجویی و اکشن است که تاکنون چندید نسخه مختلف از آن برای پلتفرمهای مختلف عرضه شده است و اولین نسخه آن در سال ۲۰۰۸ عرضه شد . بازی اساسین کرید ۱ داستان فردی با نام دزموند را روایت میکند که اجداد او آدمهای مهمی هستند که عضو فرقه حشاشین بوده اند و از این رو تحت تعقیب گروهی برای دریافت اطلاعات قرار گرفته است . دزموند با دستگاهی به خاطرات اجدادش دسترسی پیدا میکند و اینجاست که شما با فردی با نام الطائر که یکی از مهمترین اعضای گروه حشاشین است آشنا خواهید شد . رئیس این گروه که المعلم نامیده میشود ماموریتی را به الطائر میسپارد که اشتابه او باعث ناکامی گروه در ماموریت و پیش آمدن مشکلاتی میشود .

المعلم از الطائر میخواهد که برای بازگشت به جایگاه قبلی خود در گروه ۹ نفر آدم خاص را که هر کدام به نوعی با سربازان معبد در ارتباط هستند را نابود کند که برای هر کدام از آنها باید استراتژی خاصی داشته باشید . بازی Assassin’s Creed عنوانی Open World محسوب میشود که شهرهای مختلفی را درون خود جای داده است و برای سفر و انجام ماموریتهای مختلف در شهرها باید با اسب سفر کنید . از دیگر ویژگیهای بازی Assassin’s Creed میتوان به گرافیک بسیار عالی آن اشاره کرد که در نورپردازی و جزئیات مختلف شهر به خوبی نمایان میشود . اکنون میتوانید مجموعه ای از همه نسخه های ارائه شده از بازی اساین کرید را با قیمت مناسب برای کامپیوتر دریافت نمایید .

 

شامل عناوین :

Assassin’s Creed - Assassin’s Creed II - Assassin’s Creed Brotherhood - Assassin’s Creed Revelations - Assassin’s Creed III - Assassin’s Creed IV - Assassin’s Creed Liberation HD - Assassins Creed IV Black Flag: Freedom Cry -

قیمت بازی : فقط 15000 تومان

تعداد دی وی دی = 9

buy-icon2

تعداد بازدید از این مطلب: 684
بازدید : 684
امیررضا لطیف زاده
14:17
چهار شنبه 29 مرداد 1393

call-of-duty-cod-collection

Call Of Duty یک از محبوب ترین و قدیمی ترین بازی سری بازی های کال اف دیوتی در سبک تیراندازی اول شخص اکشن است که در سال ۲۰۰۳ توسط Activision برای پلتفرم کامپیوترعرضه شده است . حتما شما با سری بازی های ندای وظیفه آشنایی دارید سری که توانسه یکی از محبوبترین بازی ها در سبک خود باشد و جاپای بازی های بزرگی همچون مدال افخار بگذارد و ما امروز تصمیم داریم که اولین نسخه از این سری بازی ها را با نام Call Of Duty برایتان در سایت قرار دهیم که امیدواریم از بازی کردن آن و تجدید خاطره این بازی لذت ببرید.

بازی Call Of Duty آغازگر سری بازی های کال اف دیوتی بود که فقط بر ریو سیستم خانگی منتشر شد و تا حدی زیادی شبیه بازی مدال افتخار بود ولی با این حال به عنوان برترین بازی سال در آن موقع انتخاب شد. داستان بازی از این قرار است که شما در نقش یک سرباز که در ارتش های آمریکا, شوروی و انگلیس خدمت میکند قرار دارید و باید با ارتش نازی ها به جنگ بپردازید. در کل داستان سه نخسه اول بازی درباره ی جنگ جهانی دوم است و تقریبا الهام گرفته شده از بازی مدال افتخار است. اکنون میتوانید مجموعه ای بی نظیر و کمیاب از سری بازیهای Call Of Duty را با قیمت مناسب برای کامپیوتر دریافت نمایید .

شامل عناوین :
 
Call Of Duty 1
Call Of Duty 2
Call Of Duty 3
Call Of Duty 4 Modern Warfare
Call Of Duty 5 World At War
Call Of Duty 6 Modern Warfare 2
Call Of Duty 7 Black Ops
Call Of Duty 8 Modern Warfare 23

قیمت مجموعه کال اف دیوتی : فقط 20000 تومان

buy-icon2

تعداد بازدید از این مطلب: 3136
بازدید : 3136
امیررضا لطیف زاده
14:15
چهار شنبه 29 مرداد 1393

Grand-Theft-Auto-Collection

بازی GTA را میتوان تولد سبک Open World در دنیای بازیهای رایانه ای دانست که در سال ۲۰۰۰ توسط کمپانی قدرتمند Rockstar روانه بازار شد و توانست به یکی از پر فروشترین بازیهای سال بدل شود . بازی GTA برای اولین بار در بازیهای رایانه ای توانسته بود آزادی بسیار زیادی را در اختیار بازیباز قرار دهد و با قابلیت استفاده از انواع وسایل نقلیه و شهرهای مختلفی که در بازی وجود داشت, یکی از بنایانگذران سبک Open World محسوب میشود . گرافیک بازی جی تی ای با توجه به زمان انتشار آن در سطح خوبی قرار دارد و وسایل نقلیه مختلف و اسلحه های متنوعی در بازی وجود دارند که میتوانید از آنها برای از بین بردن دشمنان خود استفاده نمایید .

روند داستانی بازی GTA III با انجام ماموریتهای مختلف که در نقاط مختلف شهر باید آنها را به انجام برسانید پیش خواهد رفت و با پیشروی در بازی قسمتهای مختلفی از شهر آزاد خواهد شد که محیط بزرگتری را برای گشت و گذار در اختیارتان قرار میدهد . از دیگر نکات مثبت بازی جی تی ای ۳ میتوان به استفاده از کدهای تقلب جالب و متنوع در آن اشاره کرد که به جذابیت بازی کمک زیادی کرده است و در بسیاری از موادر میتواند کمک حالتان باشد . در بازی ۶ ستاره پلیس وجود دارد که با توجه به جرم و جنایتی که مرتکب میشوید تعداد آنها مشخص میشود و هر چه تعداد آنها بیشتر باشد پلیس با قدرت بیشتری به شما حمله خواهد کرد و تقریبا فرار از آن غیر ممکن خواهد شد. اکنون میتوانید مجموعه کم نظیر و کامل بازیهای جی تی ای را با قیمت مناسب برای کامپیوتر دریافت نمایید .   قیمت مجموعه کامل بازی جی تی ای : فقط ۱۰۰۰۰ تومان

شامل عناوین :
 
GTA III
GTA Vice City
GTA San Andreas
GTA Liberty City Stories
GTA Snow Andreas
GTA San Andreas Resident Evil 5 World Fallen
GTA IV High Graphic 2013 Edition
GTA IV Snow Mod 2.0

buy-icon2

تعداد بازدید از این مطلب: 1326
بازدید : 1326
امیررضا لطیف زاده
14:13
چهار شنبه 29 مرداد 1393
خرید مجموعه کامل و کمیاب بازی Resident Evil

resident-evil-anthology

بازی Resident Evil را میتوان یکی از بنیانگذاران سبک ترس دانست که در سال ۱۹۹۷ پا به عرصه دنیای بازیهای رایانه ای گذاشت و توانست با داستانی درگیر کننده و تلفیق ژانر ترس و سبک اکشن عنوانی زیبا و به یاد ماندنی را روانه بازار کند که بنیانگذار سری محبوب رزیدنت اویل بود و تا سال ۲۰۱۲ هم هنوز کمپانی کپکام در حال عرضه نسخه های جدید از این بازی است که نشان دهنده محبوبیت این سری میباشد . در بازی Resident Evil 1 داستان گروهی با نام آلفا را روایت میکند که به دنبال گروه ویژه ای به نام براوو در اطراف کوهستان آرگلی میگردند که به هنگام ماموریت با مشکل مواجه شدند و هیچ خبری از آنها در دسترس نیست . با ورود به کوهستان آرگلی گروه آلف با سگهای عجیب و غریبی مواجه میشوند که آنها را مورد حمله قرار میدهند و اعضای گروه برای حفظ جان خود به کاخ مرموزی که نزدیک آن منطقه است پناه میبرند . اکنون میتوانید مجموعه ای کمیاب و بی تظیر از سری بازیهای رزیدنت اویل را که همه نسخه های عرضه شده از این بازی محبوب به صورت کامل در آن موجود است را با قیمتی مناسب برای کامپیوتر دریافت نمایید

قیمت مجموعه کامل بازی رزیدنت اویل برای کامپیوتر : فقط ۲۰۰۰۰ تومان
تعداد دی وی دی = ۱۳
 
شامل عناوین :
 
Resident Evil
Resident Evil 2
(دوبله فارسی) Resident Evil 3
(دوبله فارسی) Resident Evil 4
Resident Evil 5
Resident Evil 6
Resident Evil Revelations
Resident Evil Remake
Resident Evil Zero
Resident Evil Outbreak
Resident Evil Outbreak: File #2
Resident Evil: Umbrella Chronicles
Resident Evil: The Darkside Chronicles

buy-icon2

تعداد بازدید از این مطلب: 1802
بازدید : 1802

تعداد صفحات : 11
صفحه قبل 1 ... 6 7 8 9 10 ... 11 صفحه بعد


اگر بازی درخواستی دارید به صورت نظر بنویسید


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود