بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
امیررضا لطیف زاده
15:1
دو شنبه 17 شهريور 1393

Medal-of-Honor-Underground

دانلود بازی Medal Of Honor Underground برای کامپیوتر

دانلود مدال افتخار ۲ برای PC

Medal Of Honor Underground دومین نسخه از سری مدال افتخار در سبک اکشن, تیراندازی اول شخص است که در سال ۲۰۰۰ توسط شرکت DreamWorks Interactive ساخته و توسط کمپانی قدرتمند Electronic Arts برای پلتفرم پلی استیشن ۱ عرضه شده است . سال ۱۹۹۹ بود که یک بازی پا به میدان رقابت در این صنعت گذاشت ، عنوانی سراسر هیجان و البته حماسه در تنگناهای جنگ جهانی دوم . مدال افتخار نام آن بود که به سرعت به محبوبیت چشمگیری دست پیدا کرد و طرفداران بسیاری به دست آورد. اما طولی نکشید که رقیبی سر سخت  بنام Activision با یک بازی هیجانی تر و بهتر بنام کال اف دیوتی پا به این عرصه گذاشت و رقابت سر سختی را با مدال افتخار پشت سر گذاشت و یا حتی میتوان گفت میگذارد.

پس از موفقیت اولین شماره‌ی Medal of Honor، خیلی زود به سفارش Electronic Arts دست به کار شد و ساخت دنباله‌ای برای این بازی را آغاز کرد و کمتر از یک سال بعد ، بازی Medal of Honor: Underground را عرضه کرد. این بار سازندگان شما را در نقش یک زن فرانسوی به نام Manon Batiste قرار دادند که در شماره‌ی اول هم حضور کم رنگی داشت. Manon از روی یک مبارز انقلابی فرانسوی به نام Helene Deschamps طراحی شده بود و توانست طرفداران زیادی در این کشور پیدا کند. پس اگر از علاقمندان به سری مدال افتخار و سبک اکشن و تیراندازی اول شخص هستید هم اکنون میتوانید Medal Of Honor Underground را به طور مستقیم و رایگان از سایت نواگیم دریافت نمایید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

تعداد بازدید از این مطلب: 4632
امیررضا لطیف زاده
14:59
دو شنبه 17 شهريور 1393

Medal-of-Honor-1

دانلود بازی Medal Of Honor 1 برای کامپیوتر

دانلود مدال افتخار ۱ برای PC

Medal Of Honor اولین نسخه از سری مدال افتخار در سبک اکشن, تیراندازی اول شخص است که در سال ۱۹۹۹ توسط شرکت DreamWorks Interactive ساخته و توسط کمپانی قدرتمند Electronic Arts برای پلتفرم پلی استیشن ۱ عرضه شده است . عناوین شوتر اول شخص از آن دسته از عناوینی هستند که بیشتر گیمرها علاقه ی زیادی به این سبک دارند. سری بازی های مدال افتخار نیز به این علاقمندی افزوده اند. همانطور که همه میدانیم سری های مدال افتخار با سری ندای وظیفه مقایسه میشود اما نباید فراموش کنیم که سری Medal Of Honor محوریت اصلی آن ها درباره ی جنگ جهانی دوم است و سری ندای وظیفه , به جزء نسخه های MWها و Black Opsها به جنگ های جهانی اول میپردازد. حالا ما در این پست اولین نسخه از این سری را آماده کرده ایم که امیدواریم از آن لذت ببرید.

باید با آلمان های نازی مبارزه کرده به تنهایی  آنها را شکست دهید و به مراحل جدید تر بروید هر چه قدر مراحل بیشتری را در این بازی سپری نمایید هم شانس زنده ماندن خود و هم شانس فرار کردن بهتر را خواهید داشت شما جزو نیروهای متفقین در Medal Of Honor هستید باید زود کارهایی که به شما گفته میشود در بازی انجام دهید ولی اگر ماموریت خودتان را به اتمام نرساندید موقع خروج از هر مرحله لو رفته و دستگیر خواهید شد. پس اگر از علاقمندان به سری مدال افتخار و بازیهای سبک اکشن, تیراندازی اول شخص هستید هم اکنون میتوانید Medal Of Honor را به طور مستقیم و رایگان از سایت نواگیم دریافت نمایید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

تعداد بازدید از این مطلب: 2425
امیررضا لطیف زاده
14:56
دو شنبه 17 شهريور 1393

Far-cry-2-cover

دانلود بازی ۲ Far Cry برای کامپیوتر

دانلود فارکرای ۲ برای PC

| نسخه کم حجم |

پس از موفقیتهای نسخه اول بازی فارکرای, تیم سازنده این بازی عنوان ۲ Far Cry را در سال ۲۰۰۸ برای کنسولهای نسل حاضر و کامپیوتر عرضه کردند که در مدت کوتاهی توانست به فروش قابل توجهی دست پیدا کند و امتیازهای بسیار بالایی را از سایتهای بررسی دریافت کند . ۲ Far Cry از لحاظ گرافیکی پیشرفت چشمگیری نسبت به نسخه اول داشته و با توجه به تغییر نسل در کنسولها امیری طبیعی به نظر میرسد . گرافیک محیط فارکرای ۲ بسیار پر جزئیات و طبیعی به نظر میرسد و جنگلها و دیگر مناظر طبیعی بسیار عالی به نظر میرسند . بازی ۲ Far Cry در نقطه از جنگلهای آفریقا اتفاق می افتد . جایی که فردی که دلال اسلحه است از جنگی که در آنجا میان دو قوم صورت گرفته است در حال فروش اسلحه های خود و به جیب زدن پولی هنگفت است که شما ماموریت دارید با رفتن به آفریقا این فرد را دستگیر کنید و به جنگ پایان دهید .

از ویژگیهای فارکرای ۲ میتوان به محیط بسیار پهناور آن اشاره کرد که باید در آن به انجام ماموریتهای مختلف بپردازید . در بازی ۲ Far Cry میتوانید از وسایل نقلیه مختلف مانند ماشینهای جنگی, کامیونها , قایق و حتی پاراگلایدر استفاده نمایید . تنوع اسلحه های از دیگر نکات مثبت فارکرای ۲ است که میتوانید آنها را ارتقا بخشید و درصد تخریب پذیری بالایی را به آنها بدهید . اگر از علاقمندان به سبک اکشن اول شخص هستید فرصت دانلود ۲ Far Cry را با لینک مستقیم از نواگیم از دست ندهید .

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

تعداد بازدید از این مطلب: 323
امیررضا لطیف زاده
14:53
دو شنبه 17 شهريور 1393

Ghost-Recon-Future-Soldier

دانلود بازی Ghost Recon Future Soldier برای کامپیوتر

دانلود گوست ریکون سرباز آینده برای PC

| نسخه فشرده Black Box |

بازی Ghost Recon Future Soldier نام جدیدترین نسخه از سری بازیهای گوست ریکون است که در سال ۲۰۱۳ توسط کمپانی قدرتمند یوبی سافت برای کامپیوتر عرضه شد و توانست با گرافیکی زیبا و گیم پلی روان تبدیل به یکی از بهترین عناوین در سبک و سیاق خود شود .همانطور که از یک Tactical Shooter انتظار میرود، باید موضوع داستان همواره مبارزه با تروریست بماند! در نسخه های قبل شاهد مبارزه تیم Ghost با شورشیان مکزیک بودیم اما اینبار افراد تیم گوست برای انجام چند عملیات ضد تروریستی در آمریکای شمالی، روسیه و آفریقا به آنجا سفر میکند . عملیات های نجاتی مانند نجات یکی از ژنرال های برزیلی با نام “Paez” و یا نجات یک مامور C.I.A از دست شبه نظامیان زامبیا در آفریقا … این تیم ۴ نفره توانایی های خاص خود را داشته و در کار خود ماهر اند. از داستان بازی Ghost Recon Future Soldier نمیتوان انتظار زیادی داشت چرا که قالبا این سبک کیفیتش بر اثر داستانش سنجیده نمیشود و بیشتر برپایه گیم پلی استوار است.

بخش عظیمی از تاثیر گذاری ماموریت ها و جَوّ بازی بر بازیکن به عهده صدا گذاری و کیفیت صدا و افکت هاست که خوشبختانه Ubisoft در این بخش قدرتمند تر از همیشه عمل کرده و وافعا صداگذاری، شما را در موقعیت بحرانی بازی قرار میدهد! ماموریت ها هم مثل همیشه در گوست ریکون اکثرا با آمدن یک وسیله نقلیه یا هلیکوپتر ختم میشود! و بعد از آن شما میتوانید Leader Board خود و دوستان خود را در آن مرحله ببینید. اگر از علاقمندان به بازیهای اکشن سوم شخص و عنوانهای تام کلنسی هستید فرصت دانلود Ghost Recon Future Soldier را با لینک مستقیم از نواگیم از دست ندهید .

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

تعداد بازدید از این مطلب: 294
امیررضا لطیف زاده
13:12
دو شنبه 17 شهريور 1393

The-Golf-Club

دانلود بازی شبیه سازی گلف برای PC

The Golf Club نام یکی از جدیدترین بازیهای شبیه سازی گلف است که در سال ۲۰۱۴ برای کامپیوتر,PS4 و XBOX One منتشر شده است و سعی داشته با استفاده از موتور گرافیکی قدرتمند و ایجاد فیزیک بسیار مناسب برای بازی یکی از جذابترین عناوین شبیه سازی گلف را وارد دنیای بازیهای رایانه ای کند . از ویژگیهای این گیم میتوان به فیزیک بسیار عالی و همچنان گرافیک بسیار طبیعی آن اشاره کرد که جذابیت مسابقات و همچنین رقابتهای آنلاین را به اوج خود رسانده است . از دیگر ویژگیهای عنوان میتوان به شبیه سازی عالی شخصیتهای برجسته دنیای گلف اشاره کرد که میتوانید به همراه آنها وارد تورنومنتهای بزرگ شوید و سعی کنید با چاشنی دقت و مهارت به قهرمانی در تورنومنتهای مختلف دست پیدا کنید .

زمینهای مسابقه متنوع و طراحی آنها از روی بزرگترین زمینهای مسابقه گلف در نقاط مختلف دنیا از دیگر ویژگیهای این عنوان است که ایم گیم را به خوبی از حالت یکنواختی خارج میکند و تنوع خوبی به آن می بخشد . گیم پلی گلف بسیار روان بوده و محیط مسابقه را به بهترین شکل برایتان شبیه سازی می کند. زمین های نامحدود و زیبا و امکان انتخاب بازیکن های مختلف از ویژگی های این عنوان می باشد. هم اکنون می توانید بازی The Golf Club را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت نواگیم دریافت نمایید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

تعداد بازدید از این مطلب: 298
امیررضا لطیف زاده
20:31
یک شنبه 16 شهريور 1393

دانلود انیمیشن تبلیغ شرکت نایک جام‌ جهانی 2014 برزیل + دوبله فارسی گلوری

 

 دانلود تبلیغ نایک جام‌ جهانی 2014 برزیل

 دوبله فارسی گلوری

 

نام کلیپ : The Last Game

سال انتشار : 2014

مدت زمان : 5:30 دقیقه

کیفیت : عالی (HD 720p)

دوبله گلوری

 

امروز برای شما عزیزان کلیپ متفاوتی از شرکت نایک در مورد جام جهانی 2014 برزیل آماده دانلود کردیم. این تبلیغ انیمیشنی ، حالت تخیلی دارد که در بازیکنان مطرح دنیای فوتبال، در مقابل با بازیکنان بی روح و روباتی، دنیا را نجات خواهند داد.
بازیکنان معروف جهان همچون کریس رونالدو ، زلاتان ابراهیموویچ ، نیمار ، ریبری ، اینیستا و … . هم اکنون می توانید کلیپ انیمیشن آگهی تخیلی شرکت نایک درباره جام‌ جهانی 2014 برزیل را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 276
امیررضا لطیف زاده
17:5
یک شنبه 16 شهريور 1393

James-Bond-007-From-Russia-With-Love

دانلود بازی James Bond 007 From Russia With Love برای کامپیوتر

دانلود جیمز باند ۰۰۷ از روسیه با عشق برای PC

James Bond 007 From Russia With Love یکی از نسخه های سری جیمز باند در سبک اکشن, تیراندازی سوم شخص است که در سال ۲۰۰۳ توسط شرکت EA Redwood Shores ساخته و توسط کمپانی قدرتمند Electronic Arts برای پلتفرم های پلی استیشن ۲ ,ایکس باکس و پی اس پی عرضه شده است . همانطور که میدانید معمولا بازی هایی که بر اساس فیلم ساخته میشنود آنچنان موفقیت آمیز نیستند. یکی از عناوین موفقی که هنوز که هنوزه طرفدار دارد, بازی ارباب حلقه ها است. سری بازی جیمز باند هم از آن دسته بازی های موفقی هستند که بر اساس فیلم ساخته شده اند. James Bond 007 From Russia With Love با اینکه یک دهه از انتشارش میگذرد ولی داری داستانی بسیار جالب با گرافیک و گیم پلی خوبی است و ما امروز قصد داریم تا این بازی را برای شما بر روی سایت قرار دهیم که امیدواریم از آن لذت ببرید.

داستان این بازی بر اساس فیلم معروف جیمز باند با همین نام که در سال ۱۹۶۳ میلادی ساخته شده‌است. در این بازی جیمز باند برای بدست آوردن ماشین رمزگشای روسی که با نام «لکتور» شناخته می‌شود به استانبول فرستاده می‌شود. اما در واقع این یک تله‌است که برای به دام انداختن جیمز باند توسط جنایتکار بین‌المللی روسیه یعنی «اختاپوس» طراحی و اجرا گشته‌است. پس اگر از علاقمندان به سری جیمز باند و سبک اکشن و تیراندازی سوم شخص هستید هم اکنون میتوانید James Bond 007 From Russia With Love را به طور مستقیم و رایگان از سایت نواگیم دریافت نمایید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

تعداد بازدید از این مطلب: 2825
امیررضا لطیف زاده
17:4
یک شنبه 16 شهريور 1393

James-Bond-007-Nightfire

دانلود بازی James Bond 007 Nightfire برای کامپیوتر

دانلود جیمز باند ۰۰۷ آتش شبانگاه برای PC

James Bond 007 Nightfire یکی از نسخه های سری جیمز باند در سبک اکشن, تیراندازی اول شخص است که در سال ۲۰۰۲ توسط شرکت Eurocom ساخته و توسط کمپانی قدرتمند Electronic Arts برای پلتفرم های کامپیوتر, پلی استیشن ۲ و ایکس باکس عرضه شده است . همانطور که میدانید معمولا بازی هایی که بر اساس فیلم ساخته میشنود آنچنان موفقیت آمیز نیستند. یکی از عناوین موفقی که هنوز که هنوزه طرفداران بسیار در دنیا دارد, سری ارباب حلقه ها است. سری بازی جیمز باند هم از آن دسته عناوین موفقی هستند که بر اساس فیلم ساخته شده اند. James Bond 007 Nightfire با اینکه یک دهه از انتشارش میگذرد ولی داری داستانی بسیار جالب با گرافیک و گیم پلی خوبی است و ما امروز قصد داریم تا این بازی را برای شما بر روی سایت قرار دهیم که امیدواریم از آن لذت ببرید. اگر میخواهید یکبار دیگر هیجان ماموریت های خطرناک و مخفی کارانه را با شخصیت محبوب جیمز باند را تجربه کنید, این عنوان را از دست ندهید.

بازی با یک ماموریت در پاریس آغاز  می شود جایی که جیمز باند به پلیس فرانسه برای متوقف کردن کامیونی که دارای سلاح های هسته ای است , کمک می کند . شرکت بین المللی با نام Phoenix International فنیکس وجود دارد که وظیفه خنثی کردن کلاهک های هسته ای را برعهده گرفته است . در طول بازی اطلاعاتی به دست می آید که نشان می دهد , رئیس این کمپانی یعنی Raphael Drake رافائل دریک از موقعیت خود سو استفاده کرده و از کلاهک های اتمی برای پیشبر منافع شخصی خود که به طور واضح هم مشخص نیست , استفاده می کند . مقامات بلند پایه که از این موضوع بسیار نگران هستند , تصمیم می گیرند تا بار دیگر خبره ترین مامور خود را احضار کرده و او را به ماموریت بفرستند . این عنوان دارای ۱۲ ماموریت مختلف است که این اجازه را به شما می دهد تا برای پیشبرد اهداف خود از انواع سلاح ها و پیشرفته ترین تجهیزات از جمله عینک اشعه ایکس , ساعت لیزری و موارد دیگر استفاه کنید. پس اگر از علاقمندان به سری جیمز باند و  سبک اکشن, تیراندازی اول شخص هستید هم اکنون میتوانید James Bond 007 Nightfire را به طور مستقیم و رایگان از سایت نواگیم دریافت نمایید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

تعداد بازدید از این مطلب: 963
امیررضا لطیف زاده
17:3
یک شنبه 16 شهريور 1393

James-Bond-007-Agent-Under-Fire

دانلود بازی James Bond 007 Agent Under Fire برای کامپیوتر

دانلود جیمز باند ۰۰۷ مامور زیر آتش برای PC

James Bond 007 Agent Under Fire اولین نسخه از سری بازی جیمز باند در سبک اکشن, تیراندازی اول شخص است که در سال ۲۰۰۱ توسط استودیو EA Redwood Shores ساخته و توسط کمپانی قدرتمند Electronic Arts برای پلتفرم های کامپیوتر, پلی استیشن ۲ و ایکس باکس عرضه شده است . مطمئنا همه شما با شخصیت جیمز باند یا به قولی مامور ۰۰۷ آشنا هستید. بر اساس این شخصیت فیلم های سینمایی پر فروشی ساخته و اکران شد و پس موقیت هایی که بدست آورد, کمپانی EA را مجاب به ساخت اولین نسخه ی این بازی یعنی James Bond 007 Agent Under Fire کرد که بازی بسیار خوبی از هم از آب در آمد. شما در این عنوان کنترل شخصیت اصلی یعنی جیمز باند را بر عهده دارید و از دید اول شخص به بازی میپردازید. این مامور زبده دارای ماشین پیشرفته BMW Z8 است که میتوانید از آن استفاده کنید.

همانطور که قبلا گفتیم شما در نقش جیمز باند قرار گرفته و هدف اصلی شما آزاد نمودن “نایت شِید” (Zoe Nightshade) مامور مخفی سازمان جاسوسی آمریکا (CIA) از اسارت شخصیت منفی “نایگل بلاچ” (Nigel Bloch) می باشد. همچنین وظیفه بدست آوردن نمونه‌های DNA موجود در شرکت صنعتی Malprave نیز یکی دیگر از اهداف شما در این عنوان می باشد. پس اگر از علاقمندان به سری جیمز باند و سبک اکشن و تیراندازی اول شخص هستید هم اکنون میتوانید James Bond 007 Agent Under Fire را به طور مستقیم و رایگان از سایت نواگیم دریافت نمایید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

تعداد بازدید از این مطلب: 1711
امیررضا لطیف زاده
17:1
یک شنبه 16 شهريور 1393

Medal-of-Honor-European-Assault

دانلود بازی Medal Of Honor European Assault برای کامپیوتر

دانلود مدال افتخار ۸ برای PC

Medal Of Honor European Assault یکی از نسخه های سری مدال افتخار در سبک اکشن, تیراندازی اول شخص است که در سال ۲۰۰۵ توسط استودیو EA Los Angeles ساخته و توسط کمپانی قدرتمند Electronic Arts برای پلتفرم های پلی استیشن ۲, ایکس باکس و PSNعرضه شده است . بازی های شوتر اول شخص از آن دسته از عناوینی هستند که بیشتر گیمرها علاقه ی زیادی به این سبک دارند. سری مدال افتخار نیز به این علاقمندی افزوده اند. سری مدال افتخار اولین عنوانی بودند که لذت عنوانی تیراندازی اول شخص را به گیمرها عرضه کردند. پس از موفقیت ها نسخه های پیشین و همچنین جلو افتادن از سری ندای وظیفه کمپانی EA دست به ساخته و انتشار نسخه ای بنام Medal Of Honor European Assault زد. داستان بر اساس شخصیتی به نام ویلیام هولت،یک ستوان سازمان OSS می باشد.نقاطی که بازی رخ می دهد اروپا و شمال آفریقا می باشد. بازی از نظر گیم پلی بسیار خوب و زیبا کار شده است. یکی از نقاط قوت بهش موسیقی و گرافیک آن است که حس تازه ای را به گیمر القا میکند. پس اگر از علاقمندان به سری Medal Of Honor و سبک اکشن و  تیراندازی اول شخص هستید هم اکنون میتوانید Medal Of Honor European Assault را به طور مستقیم و رایگان از سایت نواگیم دریافت نمایید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

تعداد بازدید از این مطلب: 3114

تعداد صفحات : 11


اگر بازی درخواستی دارید به صورت نظر بنویسید


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود