بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
امیررضا لطیف زاده
13:38
یک شنبه 16 شهريور 1393

tom jerry دانلود بازی کم حجم تام و جری Tom and Jerry in Fists Of Furry

این بار از سایت ” بازی های رایگان ” بازی کم حجم و فوق العاده سرگرم کننده ی تام و جری ( Tom and Jerry – Fists Of Furry ) را برای شما عزیزان تدارک دیده ایم. همان طور که می دانید تام و جری دو دشمن قسم خورده ی یکدیگر هستند و هیچ وقت با یکدیگر دوستی پایداری نداشته اند. در همین موضوع شرکت Ubisoft یک یازی فوق العاده زیبا و جذاب که در آن از شخصیت های کارتونی تام و جری استفاده شده تولید کرده و طرفداران بسیار زیادی جذب این بازی شده اند. داستان بازی از این قرار است که تام و جری با یکدیگر جنگ تن به تن یا همان دوئل می کنند که شما باید یکی از آن ها را برگزیده و با وی به جنگ دیگری رفته و پیروز شوید. ار جمله ی مکان هایی که مورد استفاده ی این کار قرار می گیرید می توان به آشپزخانه , حیاط خانه و اتق نشیمن اشاره کرد. لازم به ذکر است حجم اصلی این بازی 150 مگابایت بوده که با فشرده سازی به 10 مگابایت کاهش یافته است.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 306
امیررضا لطیف زاده
13:31
یک شنبه 16 شهريور 1393
 
 
 
 

امروز آخرین نسخه از سری بازیهای اساسین کرید که تاکنون برای پلتفرمهای مختلف وارد بازار شده را با لینک مستقیم در اختیار شما قرار خواهیم داد .

در این نسخه اساسین کرید هم شخصیت اصلی بازی اتزیو خواهد بود اما در قسمتهایی از بازی این امکان برای شما فراهم خواهد شد که جوانی الطائر را ببینید و اتفاقاتی که بعد از پایان داستان در اساسین کرید ۱ برای الطائر می افتد را دنبال کنید .

اساسین کرید رولیشن اینبار میانسالی اتزیو را در ترکیه روایت میکند و تلاشهایی که اتزیو برای متحد کردن فرقه حشاشین و همچنین جمع آوری تکه هایی از اشیای قدیمی و مهم دارد را به نمایش در می آورد .

در اساسین کرید رولیشن به یک سری از سوالهایی که در نسخه های قبل ایجاد شده بود پاسخ داده میشود و بسیاری از گره های داستانی مخصوصا در شخصیت الطائر در این نسخه گشوده خواهند شد .

گرافیک بازی تغییر چندانی نسبت به اساسین کرید برادرهود نکرده اما محیط بازی در یک کشور شرقی متفاوت تر از نسخه های قبل به نظر میرسد .

در این نسخه سلاحها و ابزارهای پیشرفته تری مانند بمبها برای از بین بردن دشمنان در اختیار خواهید داشت .

تعداد بازدید از این مطلب: 287
امیررضا لطیف زاده
11:35
یک شنبه 16 شهريور 1393

International%20Volleyball بازی ورزشی والیبال International Volleyball  برای کامپیوتر

International Volleyball یکی از برترین بازی های والیبال ساخته شده در سال 2009 به دست کمپانی IDORU منتشر شده است و از گیم پلی نسبتا مناسبی بهره می برد. ورزش پرطرفدار والیبال به خوبی در این بازی ترسیم شده است و برای شروع می توانید تیم مورد نظرتان را از بین تیم های کشوری از جمله کشور ایران انتخاب نمایید و سپس وارد مسابقات بین المللی شوید. سطح مسابقات نسبتا بالاست و برای پیروزی باید مهارت های زیادی را در ضربه زنی و هم چنین پاس های متوالی به دست آورید تا بتوانید خود را به عنوان قدرت جهانی به اثبات برسانید و جوایز مختلفی را از آن تیمتان بکنید. قدرت و سرعت عمل هر یک از بازیکنان و هم چنین تیم ها در بازی International Volleyball با یکدیگر تفاوت دارند و افرادی برترین هستند که در دنیای واقعی نیز قدرت بالاتری دارند.برای اجرای تمرینات، یک سالن بزرگ با تمامی امکانات در اختیار دارید تا بازیکنان خبره ای را وارد تیم کنید و مهارت آن ها را افزایش بدهید. بقیه کار ها در International Volleyball به خودتان بستگی دارد، یعنی هدایت بازیکنان بر عهده شما قرار گرفته است و جایگیری مناسب آن ها باعث توپ گیری مناسبی هم می شود و امتیاز بالاتری را نسبت به تیم حریف کسب می نمایید. جوایز و پاداش هایی که در هر یک از مسابقات به دست خواهید آورد، باعث جذب بازیکنان حرفه ای و جدید تری به تیم می شود که قدرت تیم را بیشتر می کند و به مسابقاتی با سطح بالاتر راه می یابید. کیفیت تصویر بازی International Volleyball با توجه به این که در سال 2009 ساخته شده است اما در بین بازی های شبیه ساز والیبال تا حدودی قابل قبول است اما گیم پلی بی عیب و نقص این بازی باعث برتری آن در بین سایر بازی های ورزشی در سبک والیبال شده است..

تعداد بازدید از این مطلب: 290
امیررضا لطیف زاده
11:15
یک شنبه 16 شهريور 1393

دانلود بازی Foosball Street Edition برای PC

 

دانلود بازی Foosball Street Edition برای کامپیوتر

 بازی فوتبال به سبک جدید

 

Foosball Street Edition یک بازی فوتبال به سبک جدید است که در سال 2014 توسط Yuisy, Exkee ساخته و توسط Yuisy برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . در این پست برای شما گیمرهای عزیز یک بازی بسیار زیبا در سبک ورزشی, فوتبال با سبک و سیاقی متفاوت و بسیار زیبا آماده کرده ایم که امیدواریم از آن لذت ببرید. بازی Foosball Street شبیه به بازی فوتسال است ولی با این نفاوت که در این بازی محیط های بازی و قدرت هایی بازیکنان بسیار متفاوت است. هر تیم در بازی دارای 5 نفر است و شخصیت های بازی بسیار جالب هستند.

هر بازیکن دارای قدرت های مخصوص به خود است که همین امر باعث جذابیت بازی شده است. بازی Foosball Street Edition همچون بازی PES دارای بخش داستان هست. در بازی مودها و قسمت های مختلفی وجود دارد. در این بازی 9 تیم مختلف وجود دارد که در اوایل بازی 2 تیم آزاد هستند که شما باید در طول بازی آن ها را آزاد کنید. بازی دارای گرافیک کارتونی و گیم پلی بسیار عالی است که میتواند شما را ساعت های مشغول کند. پس اگر علاقمند به بازی های سبک فکری, ورزشی هستید هم اکنون می توانید بازی Foosball Street را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

تعداد بازدید از این مطلب: 312
امیررضا لطیف زاده
11:12
یک شنبه 16 شهريور 1393

دانلود بازی Subway Surfers برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Subway Surfers برای کامپیوتر

| با قابلیت 100 درصد بازی با کیبورد |

 

Subway Surfers عنوان بازی بسیار زیبای اندروید می باشد که طرفداران زیادی دارد . بله اشتباه نمی کنید بازی Subway Surfers برای کامپیوتر . این بازی یک بازی بسیار زیبای ماجرایی می باشد که محبوبیت بسیاری در میان بازی های رکوردی دارد . در بازی فرار در مترو شما هدایت یک شخصیت کارتونی را بر عهده دارید که باید از دست ماموران قطار فرار کنید و موانعی که در سر راه شما قرار دارد را پشت سر بگذارید . اما شاید تنها دلیل محبوبیت و معروفیت بازی Subway Surfers حس رقابتی ایجاد شده بین کاربران مختلف می باشد .

کاربران بسیار زیادی علاقه دارند که این بازی پر طرفدار را بر روی کامپیوتر شخصی و لپ تاپ خود اجرا نمایند و حتی شاید برای این موهم بسیار انتظار کشیده باشند اما ما برای شما این امکان را فراهم می سازیم که این بازی را بر روی کامپیوتر اجرا کنید . در اصل شما هم اگر می خواهید بازی Subway Surfers را بر روی کامپیوتر خود اجرا کنید هم اکنون می توانید این بازی را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از یاس دانلود دریافت نمایید .

تعداد بازدید از این مطلب: 310
امیررضا لطیف زاده
11:7
یک شنبه 16 شهريور 1393

دانلود مجموعه 45 بازی سوپر ماریو Super Mario Games Collection برای PC

بدون شک همگی شما با اسم بازی سوپر ماریو Super Mario (قارچ خور) آشنا هستید. همانطور که می دونید از این بازی زیبا ورژن های مختلفی وجود دارد که شاید شما آنها را تا به حال بازی نکرده باشید ، یا به دنبال آنها برای تجدید خاطره هستید.

سوپر ماریو بازی است که توسط شرکت ژاپنی نینتندو برای کنسول‌های NES ساخته شد. طبق کتاب گینس پس از گذشت بیش از 20 سال هنوز مقام پرفروش ترین بازی کامپیوتری جهان را در اختیار دارد. این بازی در ایران به ماریو قارچ خور معروف است.

ما برای شما مجموعه 45 بازی آن را جمع آوری کرده و با حجم پایینی برای دانلود در اختیارتون گذاشتیم که شما می توانید آن را به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

ویژگی های بازی سوپر ماریو برای کامپیوتر PC :
–      وجود شخصیت و کاراکتر های پنهان در این بازی
–      دارای مراحل جذاب و اعتیاد آور
–      دارای مد دو نفره
–      دارای موسیقی خاطره انگیز و بسیار زیبا
–      حجم کم و نصب آسان بازی
–      گیم پلی فوق العاده

تعداد بازدید از این مطلب: 290
امیررضا لطیف زاده
11:5
یک شنبه 16 شهريور 1393

بازی شبگرد طلوع تاریکی   خرید بازی ایرانی شبگرد

 

 بازی شبگرد طلوع تاریکی 

خرید بازی ایرانی شبگرد

 

شبگرد طلوع تاریکی The Dark Phantom Dawn Of Darkness یک بازی ایرانی در سبک اکشن سوم شخص می باشد که توسط شرکت پردیس گیم در سال 2014 برای پلتفرم کامپیوتر منتشر شده است.

 

زمانی که خلافکاران از دست عدالت فرار می کنند و در تاریکی شب دنیا را به سمت تباهی می برند، مردی از جنس شب، از درون سایه ها علیه آنها برمی خیزد. او شبگرد ، فرشته شب و آواز عدالت است و ناخواسته وارد ماجرایی می شود که آینده ای مبهم دارد. قهرمانی که برای پی بردن به سرگذشت تاریکش به کابوس خلافکاران تبدیل می شود.

 

افتخارات بازی شبگرد در سطح بین المللی:

 

بازی شبگرد طلوع تاریکی   خرید بازی ایرانی شبگرد

 

 

 قیمت 10000 تومان – هزینه ارسال رایگان

بازی شبگرد طلوع تاریکی   خرید بازی ایرانی شبگرد

تعداد بازدید از این مطلب: 301
بازدید : 301
امیررضا لطیف زاده
11:3
یک شنبه 16 شهريور 1393

دانلود بازی To End All Wars برای PC

 

دانلود بازی To End All Wars برای کامپیوتر

 

To End All Wars بازی جدیدی در سبک استراتژیک می باشد که در سال 2014 برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . داستان بازی در تلاطم جنگ جهانی اول روی می دهد. شما باید یکی از قدرت های بزرگ جنگ را در کنترل خود نگه دارید و بوسیله آن با اروپا بجنگید و جنگ را به نفع خود به پایان برسانید. موتور گیم پلی بازی به صورت خیلی زیبا به شبیه سازی جنگ جهانی پرداخته است که بازیخور را ساعت ها مشغول خود می کند. شما در این بازی از خط های دشمن عبور کرده و با دیپلماسی جدید می توانید پیروز جنگ باشید.

جنگ در گسترده بزرگی از اروپا و همچنین بخشی از خاورمیانه رخ می دهد. بیش از 3 هزار منطقه جنگی در بازی وجود دارد که همراه با تغییر شرایط آب و هوایی نیز خواهد بود. امکان استفاده از فناوری های مدرن جنگ و استراتژی های جنگی از ویژگی های بارز این بازی می باشد. امکان فرماندهی ارتش در شرایط مختلف جنگی و جنگ در شرایط مختلف آب و هوایی و باران و مه آلودگی از قسمت های هیجان انگیز بازی می باشد. هم اکنون می توانید بازی To End All Wars را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

تعداد بازدید از این مطلب: 352
امیررضا لطیف زاده
10:53
یک شنبه 16 شهريور 1393

دانلود بازی Bloody Streets برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Bloody Streets برای کامپیوتر

 

Bloody Streets بازی جدیدی در سبک استراتژیک می باشد که در سال 2014 برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . مبارزات خونین در خیابان های خونین شهر ادامه پیدا می کند. بازی در سبک تیراندازی دوبعدی می باشد. گیم پلی بازی زیبا بوده و دارای کیفیت خوبی می باشد.

شما باید مهارت های خود را در سرعت بالای بازی مچ کنید و از سبک های مبارزاتی منحصر به فردی نیز استفاده کنید. موسیقی متن بازی به همراه مبارزات هیجان خاصی را به بازی می بخشد. هم اکنون می توانید بازی Bloody Streets را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 266
امیررضا لطیف زاده
10:50
یک شنبه 16 شهريور 1393

Angry Birds Stella سری جدیدی از سری بازیهای محبوب پرندگان خشمگین میباشد . در این نسخه از بازی مراحل شکل و شمایل جدیدتری به خود گرفته است وبازی در یک جزیره در جریان است پرندگان خشمگین ما با همکاری همدیگر سعی دارند جزیره خود را از دست گیل پادشاه که درصدد تصرف جزیره است نجات دهند. شیوه ی بازی همانند نسخه های قبلی طبق معمول با تیر وکمان میباشد که باید با ان به جنگ دشمنانتان بروید . بازی شامل ۱۲۰ مرحله مختلف و متنوع میباشد  و ۶ نوع کارکتر جدید نیز به ان اضافه شده است لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Angry Birds Stella دانلود بازی Angry Birds Stella v1.0.0 – اندروید

تعداد بازدید از این مطلب: 257

تعداد صفحات : 11


اگر بازی درخواستی دارید به صورت نظر بنویسید


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود