بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
امیررضا لطیف زاده
22:52
شنبه 15 شهريور 1393

بازی جدید FX Football با ظاهری کاربرپسند و حرفه ای پا به میدان بازی های مدیریتی فوتبال گذاشته است. این بازی برای تمامی طرفداران فوتبال ساخته شده است و در آن شما شتاب، قدرت، انبوهی از گزینه های مختلف مدیریتی و هیجان را تجربه خواهید کرد! بستن قراردادهای جدید، جمع آوری یک تیم حرفه ای، بررسی و کشف تجهیزات موجود در بخش تمریناتی تیم فوتبال،ارائه دادن کنفرانسی برای هواداران، چیدن ترکیب تیم خود، مشاهده ی رشد بازیکنان تیم باتوجه به آموزش های و مربی گری شما، تشویق و رهبری آن ها در هنگام بازی از گوشه ی زمین، لمس پشتیبانی هواداران تیم شما و … همه در این بازی برای شما به وقوع خواهد پیوست!

FX Football PC-HI2U

 

FX Football pc cover دانلود بازی FX Football برای PC

تعداد بازدید از این مطلب: 261
امیررضا لطیف زاده
22:50
شنبه 15 شهريور 1393

در دنیای دریایی که متعلق به خودتان است شناور شوید، دنیایی که در دستگاه اندروید شما جریان دارد! زندگی در آبهای متلاطم و محیط های زیبایی دنیای زیر دریا را تجربه کنید !Ocean یک برنامه ی زیبا و ارامش بخش میباشد که به تازگی با کیفیت HD برای اندروید عرضه شده است! با استفاده از این برنامه میتوانید به زیر اقیانوس سفر کرده و علاوه بر ماهی ها و سایر ابزیان کشتی های غرق شده در اقیانوس را مشاهده و از انها لذت ببرید. در این والپیپر زنده ی جذاب محیط را بر اساس میل خود تنظیم کنید به طور مثال “Shark Pack” کوسه ی سفید، کوسه ی سرچکشی و قفس کوسه و غواص را در بر دارد. برای اجرای این لایو والپیپر به اندروید ۲.‍۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

Ocean HD 1.8.1 لایو والپیپر اقیانوس Ocean HD v1.8.1 – اندروید

تعداد بازدید از این مطلب: 241
امیررضا لطیف زاده
22:48
شنبه 15 شهريور 1393

یکی دیگر از بازی های اکشن که در نوع خود هم شکل ندارد.در این بازی که به سبک اول شخص می باشد شما که در نقش جادوگری هستید که باید بدون استفاده از صلاح و با قدرت جادویی که دارید دشمنان را نابود کنید.برای مثال میتوانید از دستان خود اتش پرتاب کنید و یا با نیروی جاذبه دشمنان را به سطح زمین بکوبید. شما برای استفاده از جادو میباست دشمنان را نابود سازید و از درون انها سحر را بردارید و با ترکیب این سحرها میتوانید جادوهای زیادی را کشف و استفاده کنید.این بازی به گونه ای طراحی شده که در دیگر بازی ها این نوع سبک از جنگیدن بسیار نادر دیده میشود.همچنین بازی دارای گیم پلی خوب,گرافیک و از نظر داستانی که در اینده روی میدهد بسیار عالی میباشد.

Lichdom Battlemage PC-FLT

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۷.۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Lichdom Battlemage Early Access pc cover دانلود بازی Lichdom Battlemage برای PC

تعداد بازدید از این مطلب: 246
امیررضا لطیف زاده
22:47
شنبه 15 شهريور 1393

بازی نینجای اوکراینی (به انگلیسی: Ukrainian Ninja) یک بازی اکشن برای پلتفرم ویندوز می باشد که پلتفرم بازی های کلاسیک را با گیم پلی و گرافیک های مدرن تلفیق کرده است. جنگجویان نینجا زمین را برای برقراری عدالت به نبرد دعوت می کنند. در این بازی شما فرا می گیرید که چگونه پرش های نینجایی کنید، دیدگاه گسترده ای داشته باشید و مانند یک نینجا نبرد کنید. در این بازی شما به ۳دنیای مختلف سفر خواهید کرد و با دشمنان به هم زننده ی عدالت در جهان به نبرد می پردازید، آن ها را نابود می کنید و مرز و بوم یگانگی را به جهان بازخواهید گرداند.

Ukrainian Ninja PC-OUTLAWS

 

Ukrainian Ninja pc cover small دانلود بازی Ukrainian Ninja برای PC

تعداد بازدید از این مطلب: 258
امیررضا لطیف زاده
22:45
شنبه 15 شهريور 1393

در دو شماره قبلی شخصیت های اول بازی هر کدام برای هدفی پا به شهر زامبی ها میگذاشتند,قهرمان شماره اول فرانک وست که برای عکاسی وارد شهر زامبی ها شد و قهرمان بازی دوم چاک گرین هم برای نجات دختر خود مجبور به پا گداشتن به شهر زامبی ها شد.این بار شخصیت اصلی شماره سوم نیک راموس نام دارد.نیک یک مکانیک است که خالکوبی عدد ۱۲ بر روی گردن دارد.او در شهر Los Perdidos کار میکند.شهری که ویروس در آن شیوع پیدا کرده و اکثر انسان ها تبدیل به زامبی شده اند.داستان بازی سه روز پس از شیوع ویروس در شهر Los Perdidos آغاز میشود.بازماندگان شهر دنبال آب و غذا و فرار از دست زامبی ها هستند.شهر قرنطینه شده و هیچکس اجازه خروج از شهر را ندارد.دولت قصد دارد تا در ۵ روز آینده شهر را به صورت کامل از بین ببرد. نیک این را قبول ندارد و همراه با چند نفر از بازمانده های شهر قصد فرار از شهر Los Perdidos را دارد.اما داستان به همین جا ختم نمیشود و بسیار پیچیده تر از آن چیزی است که به نظر میرسد.علت خالکوبی عدد ۱۲ بر روی گردن نیک چیست؟علت شیوع این ویروس در شهر Los Perdidos چیست؟ این ها سوالاتی هستند که در طول داستان پاسخ داده می‌شوند.استودیو Capcom Vancouver در این شماره دست به خلق داستان زیبایی زده است.ارتباط شخصیت های بازی با یک دیگر و همچنین ارتباط این نسخه به نسخه های قبل از جمله نکاتی هستن که باعث پیشرفت داستان بازی شده اند.

Dead Rising 3 PC-CODEX

 

Dead Rising 3 pc cover دانلود بازی Dead Rising 3 برای PC

 

dvd دانلود بازی Dead Rising 3 برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در هشت DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۲۰۰۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Dead Rising 3 برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

تعداد بازدید از این مطلب: 256
امیررضا لطیف زاده
15:48
پنج شنبه 13 شهريور 1393

PES-2009

دانلود بازی PES 2009 برای کامپیوتر

دانلود بازی فوتبال ۲۰۰۹ برای PC

| نسخه کم حجم |

بازی PES 2009 نام یکی از برترین نسخه های سری بازیهای PES است که تاکنون کمپانی Konami آنرا برای پلتفرمهای نسل حاضر روانه بازار کرده است . بازی PES 2009 نام اولین نسخه از سری بازیهای PES بود که در آن به صورت رسمی شاهد لیسانس جام قهرمانان اروپا بودیم و لوگو و دیگر مناسبات مربوط به این مسابقات در بازی گنجانده شده است که از ویژگیهای منحصر به فرد این بازی محسوب میشود . نسخه PES 2009 گفته سازندگانش پیشرفته ترین، طبیعی ترین و راضی کننده ترین بازی فوتبال در سری بازی های محبوب PES است که تا به امروز ساخته شده است .این بازی سعی در آن داشته تا آنجا که می تواند فاصله میان فوتبال شبیه سازی رایانه ای با واقعیت را به حداقل برساند . Game Play جدید بازی پس از ایراد هایی که به نسخه ۲۰۰۸ گرفته شد از یک سو و گرافیک زیبا و غیر قابل انکار این نسخه همه و همه دست به دست هم داده اند تا شما طعم یک فوتبال حقیقی را بیشتر حس کنید .
حرکات جدید، ویژگی های کنترلی نو آورانه و منحصر به فرد این نسخه،Gameplay فوق العاده و جدید این نسخه که نسل بهبود یافته ای از نسخه پیشین است، بهره مندی از فن آوری جدید Teamvision به صورت کاملا بهبود یافته در قیاس با نسخه پیشین، خرید امتیاز بیشترین تعداد تیم باشگاهی و ملی در تاریخ سری بازی های Pro Evolution Soccer ،بهره مندی از جام باشگاههای اروپا UEFA Champions League، هوش مصنوعی پیشرفته و حرکات تاکتیکی و تیمی هوشمندانه، کنترل خوب هوایی توپ ، تاثیر زمین بازی در کیفیت آن و بهره مندی از حالت جدید بازی با نام Be A Legend که در سری بازی های فیفا بسیار سرو صدا کرده بود  . اگر از علاقمندان به ورزش فوتبال و بازیهای ورزشی هستید فرصت دانلود بازی PES 2009 را با لینک مستقیم از نواگیم از دست ندهید .

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

تعداد بازدید از این مطلب: 326
امیررضا لطیف زاده
14:38
پنج شنبه 13 شهريور 1393

assassins-creed-IV-Black-Flag

دانلود بازی Assassins Creed IV Black Flag برای کامپیوتر

دانلود اساسین کرید ۴ برای PC

| نسخه فشرده Black Box |

Assassins Creed نام یکی از سری بی نطیر اکشن و ماجراجویی است که تاکنون ۶ نسخه مختلف از آن برای پلتفرمهای مختلف عرضه شده است و خیلی زود توانست جای خود را در میان بازیهای پرطرفدار پیدا کند به یکی از عناوین پرفروش یوبی سافت تبدیل شود . سری  اساسین کرید در هر شماره داستان برهه ای خاص از تاریخ را روایت میکند و اینبار داستان در سال ۱۷۱۵ و دوران اوج قدرت گیری دزدان دریایی اتفاق می افتد که یکی از اعضای فرقه حشاشین با نام Edward Kenway که پدر بزرگ کانر که شخصیت اصلی اساسین کرید ۳ بود میباشد با دزدادن دریایی گره خورده و صفحه ای دیگر از تاریخ را برای این فرقه مخوف رقم میزند .

داستان Assassins Creed IV رمانی را روایت میکند که جنگهای مختلف میان امپراطورهایی اروپایی موجب بیکاری و فقر ماند نیروهای دریایی میشود که برای امرار معاش با تشکیل گروه های بزرگ به همراه تجهیزات مختلف در دریاهای پهناور کارائیب اقدام به دزدی از کشتیهای مختلف میکنند و رفته رفته ثروت زیادی بدست می آورند که موجب گسترش تعداد آنها و تهیه کشتیهای قدرتمند با تجهیزات بسیار میشود . Edward Kenway نیز یکی از اعضای گروه دزدادن دریایی است که ابتدا با یک کشتی کوچک و ضعیف کار خود را آغاز میکند و رفته رفته سعی دارد کار خود را گسترش دهد .

آیا قادر به دانلود نیستید؟

خرید مجموعه کامل Assassin’s Creed

  شامل عناوین :

  Assassin’s Creed I – II – Brotherhood – Revelations – III – IV -  Liberation HDFreedom Cry

 قیمت : فقط ۱۵۰۰۰ تومان

 تعداد دی وی دی = ۹

buy-icon2

تعداد بازدید از این مطلب: 258
امیررضا لطیف زاده
14:34
پنج شنبه 13 شهريور 1393

Crash-Tag-Team-Racing

دانلود بازی Crash Tag Team Racing برای کامپیوتر

دانلود بازی کراش تگ تیم ریسینگ برای PC

Crash Tag Team Racing یک بازی زیبا در سبک ماشین سواری, مسابقه ای است که در سال ۲۰۰۵ توسط Radical Entertainment ساخته و توسط Sierra Entertainment برای پلتفرم های PS2 / PSP / XBOX عرضه شده است . سری بازی کراش یکی از محبوبترین و بهترین بازیهای پلاتفرمر و کودکانه کنسول PS1 دانست که خیلی ها کنسول ps1 را با نام همین بازیهای کراش می شناسند. کراش در زمان خود به فروش بسیار خوبی دست پیدا کرد و با نوآوری و ارائه سبکی جدید توانست طرفداران بسیاری پیدا کند و به عنوان یک بازی ماندگار شناخته شود . بازی Crash Tag Team Racing چهارمین نسخه از سری بازی کراش است که یک بازی اتومبیل رانی مهیج با ظاهری کاملآ متفاوت است.

این بازی به دلیل محبوبیت بیش از حدی که دارد موجب شده تا نسخه هایی از این بازی حتی برای کنسول های امروزی از قبیل Xbox نیز ساخته شود. شما در این بازی می توانید با انتخاب راننده و همچنین جاده ی دلخواه به مسابقه با سایر راننده ها بپردازید. از ویژگی های بسیار جالب بازی Crash Tag Team Racing داشتن راه های مخفی متفاوت که در کوتاه کردن مسیر تاثیر به سزایی دارند اشاره نمود. همچنین سلاح ها و محافظ در مسیر مسابقه قرار دارد که با گرفتن هر کدام آنها می توان ماشین جلویی را منهدم ساخت و یا از ماشین خود در مقابل ماشین هایی که قصد حمله به آن را دارند محافظت نمود. پس اگر علاقمند به بازی های سبک ماشین سواری, مسابقه ای هستید هم اکنون میتوانید بازی زیبای Crash Tag Team Racing را به طور مستقیم و رایگان از سایت نواگیم دریافت نمایید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

تعداد بازدید از این مطلب: 11617
امیررضا لطیف زاده
14:33
پنج شنبه 13 شهريور 1393

Twisted-Metal-2

دانلود بازی Twisted Metal 2 برای کامپیوتر

دانلود بازی ماشین جنگی ۲ برای PC

Twisted Metal 2 یکی از نسخه های قدیمی سری بازی Twisted Metal در سبک ماشین سواری, اکشن است که در سال ۱۹۹۶ توسط کمپانی قدرتمند Sony Computer Entertainment ساخته و برای پلتفرم PS1 / PCعرضه شده است . اگر شما یک بازی باز قدیمی باشید مطمئنا با بازی خاطره انگیز ماشین جنگی آشنایی دارید. بازی سال های پیش جزء یکی از محبوب ترین بازی ها بین گیمرها به شمار میرفت. اولین بازی این سری بازی را میتوان جزء یکی از خاطره انگیزترین بازی های دانست که برای اولین بار بر روی کنسول PS1 منتشر شده. فکر می کنم کم کم دارید به خاطرات گذشته ی خود فکر می کنید.

بازی Twisted Metal واقعا یک شاهکار در دنیای بازی‌های رایانه ای به شمار می رفت و محبوبیت آن حد و مرز نمی شناخت . شما می توانستید ماشین‌های مختلفی از جمله ماشین‌های فرمول ۱ را انتخاب کنید و بعد از انتخاب ماشین خود باید به جنگ دوستانتان بروید. در بازی Twisted Metal 2 شما باید یکی از ماشین های جنگی را انتخاب کنید که هر کدام دارای ویژگی های خاص و سلاح مخصوص  هستند. با اتومبیل انتخابی خود باید به مبارزه با دیگر اتوموبیل ها بپردازید. برای این کار اسلحه ها و موشک های مختلفی در اختیار خواهید داشت.  پس اگر از علاقمندان به سری بازی Twisted Metal و  بازیهای ماشین سواری, اکشن هستید هم اکنون میتوانید بازی زیبای Twisted Metal 2 را به طور مستقیم و رایگان از سایت نواگیم دریافت نمایید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

تعداد بازدید از این مطلب: 1540
امیررضا لطیف زاده
14:31
پنج شنبه 13 شهريور 1393

Need-for-Speed-Porsche-Unleashed

دانلود بازی Need for Speed Porsche Unleashed برای کامپیوتر

Need for Speed Porsche Unleashed یک بازی زیبا در سبک ماشین سواری است که در سال ۲۰۰۰ توسط Eden Studios ساخته و توسط کمپانی قدرتمند Electronic Arts برای پلتفرم های PS1 / PC عرضه شده است .سری بازی های نیدفور اسپید یکی از بهترین بازی ها در سبک ماشین سواری است که از ۱۹۹۴ تا کنون ۲۲ نسخه از این بازی عرضه شده است که ما امروز قصد داریم تا نسخه ۷ که یکی از هیجانی ترین نسخه های این بازی را برای شما گیمرهای علاقمند به این سری بازی در سایت قرار دهیم که امیدواریم از آن لذت ببرید. این نسخه نسبت به نسخه های پیشین دارای تغییرات بسیاری است که از همه مهمتر اضافه شدن انواع مدل پورشه و مکان جدید است.نکته حائز اهمیت اینکه این نسخه اصلا شبیه نسخه های پیش Need For Speed نیست.

Need for Speed Porsche Unleashed تنها و تنها دارای ماشین هایی از نوع پرشه می باشد و اطلاعات کامل و جالبی نیز در مورد این ماشین ها به روش های گوناگون از جمله کاتالوگ های فوق العاده ای که در این بازی طراحی شده است در اختیار شما قرار می دهد . این بازی که از نظر گرافیکی بسیار قدرتمند تر از سری های قبلی NFS شده است دارای مسابقاتی است که شما با برنده شدن در آن ها می توانید ماشین های پرشه ای که از سال ۱۹۵۰ تا ۲۰۰۰ می باشد را به ترتیب تاریخ آزاد کنید . این نسخه بر خلاف نسخه های قبلی امکان Spilit Screen Mode را ندارد و نیز دارای قسمت Factory Driver Mode می باشد که در این قسمت شما می بایست قبل از شرکت در مسابقات ماشین را در تست های مختلفی آزمایش کنید . این بازی امکان شبکه شدن و بازی شبکه ای را نیز دارد . پس اگر علاقمند به بازی های سبک ماشین سواری هستید هم اکنون میتوانید بازی زیبای Need for Speed Porsche Unleashed را به طور مستقیم و رایگان از سایت نواگیم دریافت نمایید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

تعداد بازدید از این مطلب: 919

تعداد صفحات : 11


اگر بازی درخواستی دارید به صورت نظر بنویسید


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود